Kontakty

Než nám zavoláte nebo napíšete, podívejte se prosím, zda nemůžete ušetřit čas sobě i nám - přečtěte si na co se nás zákazníci nejvíce ptají:

Snímek obrazovky 2016-05-06 v 14.05.03  Kdy doručíme Vaši objednávku?

  • Aktuální stav vyřizování Vaší objednávky naleznete v zákaznické zóně, v sekci "Moje objednávky"
  • O stavu vyřizování objednávky nebo zásadních změnách, Vás informujeme také prostřednictvím elektronické pošty

 

Snímek obrazovky 2016-05-06 v 14.05.03  Jak uplatnit reklamaci zboží?

Pro případ reklamace zboží pro Vás máme připravený standardní postup vyřízení reklamace, který naleznete v sekci "Reklamace" a současně tak minimalizuje případné průtahy v rámci reklamačního řízení. Pro rychlé vyřízení reklamace prosíme o vyplnění reklamačního formuláře. 

Snímek obrazovky 2016-05-06 v 14.05.03  Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Potřebujete-li pomoci nebo poradit, jsme tu samozřejmě pro Vás a rádi Vám pomůžeme:

Zákaznická linka:        pondělí - pátek od 9:00 - 17:00 hodin

 

 

...nebo nám napište na: sale@i-fissler.cz

 

Sídlo společnosti:

iShop Group s.r.o.

Nové náměstí 1257/9

104 00 Praha 22

Uhříněves 

 

 

 

IČ: 04562615

DIČ: CZ04562615

Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, číslo účtu 203 203 00 /5500

SWIFT: RZBCCZPP

IBAN: CZ 3055 000 000 000 0 20320300

Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Používáním tohoto webu souhlasíte s našimi pravidly pro cookies.Více informací zde